loading...
جدیدترین فناوری های روزدنیا
admin بازدید : 69 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

به جرات می توان گفت قوی ترین برند لپ تاپ دنیا از نظر تنوع رنگ و مدل sony است. لپ تاپ های سونی با رنگ های گوناگون در سایزهای مختلف انتخاب کاربر را بسیار راحت تر از قبل ساخته اند، در واقع سونی برای تمامی سلایق لپ تاپ دارد.

www.news-day.rozblog.com

admin بازدید : 123 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

1x1.trans راهنمای خرید لپ تاپ Apple Macbook Proدر بین این همه لپتاپ که شرکت های مختلف با ویندوز به بازار داده اند لپتاپ های اپل انتخاب های ساده تر و کم دردسر تری هستند اگر حتی نیاز به برنامه های ویندوز دارید نوت بوکهای مک بوک با نصب ویندوز تبدیل به لپتاپ های ویندوزی می شوند. ولی مکبوک ها هم سه مدل دارند و هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. همه گیر بودن MacBook سیزده اینچی . نازکی MacBook Air و قدرت MacBook Pro قابلیت های هر کدام هستند.

 

admin بازدید : 254 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

sgsiii maybe درز تصویر و اطلاعاتی جدید از گالکسی اس 3
دیروز خبری در رابطه با گالکسی اس ۳ منتشر کردیم که براساس آن تصویری از این اسمارت فون در حالیکه احتمالا تاریخ معرفی آن را برروی صفحه نمایش نشان می داد، منتشر شده بود. تصویری که در این خبر وجود داشت تا حدودی تصویر گرافیکی که چند روز پیش منتشر شده بود و اعلام شده بود که اس ۳ از نظر ظاهر شبیه به آن می باشد را تایید کرد. اما امروز تصویر دیگری از این اسمارت فون منتشر شد که ظاهرا یک طرح گرافیکی نیست بلکه به نظر تصویری واقعی می رسد. در این تصویر و برروی این اسمارت فون کاملا مشخص است که سیستم عامل اندروید ۴.۰ قرار دارد البته بدون رابط کاربری TouchWiz سامسونگ. این تصویر توسط یکی از کاربران وبسایت Reddit منتشر شده ضمن اینکه این کاربر در این رابطه اعلام کرده:

این تصویر توسط دوست من که در سامسونگ کار می کند در اختیارم قرار داده شده است، هر چند که من قصد ندارم با افشای جزئیات بیشتر در مورد کار دوستم، جایگاه او را در این شرکت به خطر بیاندازم. به هر حال او این تصویر را در اختیار من قرار داده است (هرچند نمی دانم که چرا از فلاش دوربین خود استفاده کرده است). همچنین او بعضی از مشخصات این اسمارت فون را در اختیار من قرار داده است. ابتدا اینکه این امکان وجود دارد که این دستگاه با دو گزینه منتشر شود یکی به همراه اندروید ۴.۰ با touchwiz و دیگر vanilla ICS، موضوعی که ۱۰۰ درصد نمی توان مطمئن بود. اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، کاربر در هنگام راه اندازی سیستم قابلیت انتخاب بین دو گزینه را خواهد داشت.

همچنین او عنوان کرده که صفحه نمایش آن ۴.۷ اینچی است که صفحه نمایش تقریبا تمام دستگاه را پوشش داده است. جنس بدنه آن نیز سرامیکی خواهد بود. در مورد پروسسور، این شخص اعلام کرده که پردازشگر آن ۴ هسته ای exynos 4412، صفحه نمایش اچ دی Amoled Plus، دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش، ۲ گیگابایت رم و ضخامت آن دقیقا ۸ میلیمتر خواهد بود. باتری آن نیز ۲۲۵۰ میلی آمپر می باشد.

حال نظر شما در مورد این خبر چیست؟ تا چه حد می توان به این تصویر و این مشخصات اطمینان کرد؟

 

admin بازدید : 54 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

زمانی که سامسونگ اولین مدل خانواده S خود را معرفی کرد، خیلی‌ها می‌دانستند که این گوشی می‌تواند رکورد فروش بازار دستگاه‌های اندرویدی را بشکند. موفقیت عرضه آن گوشی و فروش مناسب آن باعث شد تا Galaxy S به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های کاربران اندرویدی تبدیل شود. این اتفاق باری دیگر و در زمان ارائه مدل جدید این خانواده، یعنی Galaxy S2 تکرار شد؛ فروش ۳ میلیون دستگاه ظرف ۵۵ روز!

galaxy-s2-r-1.jpgwww.news-day.rozblog.com

درخشان، سریع و باریک. این کلمات در واقع توصیفی است که سامسونگ در تبلیغات خود برای گلکسی اس2 به کار می‌برد. صفحه Super AMOLED Plus، پردازنده 1.2 Ghz دو هسته‌ای و قطر ۸.۴۹ میلی‌متری این گوشی، دلایلی است که باعث شده تا این شرکت، این‌گونه گوشی خود را توصیف نماید. در این مطلب، Galaxy S2 را از جوانب مختلفی بررسی می‌نماییم. به‌علاوه این‌که شما می‌توانید، بررسی ویدیویی این گوشی را نیز در وبلاگینا مشاهده کنید.

 

admin بازدید : 102 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از داغ‌ترین خبرهای مرتبط با گجت‌های دیجیتالی روز اطلاعات تازه پیرامون تبلت آینده شرکت اپل با عنوان iPad 3.0 است تبلتی که به احتمال قوی در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ بصورت رسمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از عصر نوشتن، اما حتی پیش از معرفی رسمی این مدل نیز اطلاعات و اخبار پراکنده‌ای در ارتباط با مشخصات و قابلیت‌های iPad 3.0 از کانال‌های رسمی و غیر رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که همگی بیانگر مدلی بسیار پیشرفته با امکاناتی فراتر از انتظار هستند.

در مقاله پیش‌رو با بررسی تمامی اطلاعات ارائه شده برای این مدل، از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احتمالی iPad 3.0 پرده بر خواهیم داشت. با ما همراه شوید.

www.news-day.rozblog.com


 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
من علی زمانی مدیراین وب میباشم.تمامی اطلاعات وجوددرسایت نظرات وعقیده های شخصی ودانسته هاوتحقیقات این شخص میباشد.اگرسوالی درزمینه ی کامپیوتروموبایل داریدایمیل من راAddکنید.امیدوارم ازاطلاعات درسایت ونظراتم خوشتون بیاد.موفق باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماکدام یک ازمارک های زیررادرزمینه ی لب تاب میپسندید؟
    به نظرشماکدام انتی ویروس برتراست؟
    شماکدام یک ازماک های زیررادرزمینه ی موبایل قبول دارید؟
    شماازکدام سیستم عامل درکامپیوترخوداستفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 11,717
  • کدهای اختصاصی
    اطلاعات درباره ی گوشی htc اطلاعات درباره ی گوشی samsung اطلاعات درباره ی لب تاپ dell,hp,sony,apple,msi,acer,asus,fujitsu,toshiba اطلاعات درباره ی ایپدوتبلت اطلاعات درباره ی تمامی فناوری های روزدنیا