loading...
جدیدترین فناوری های روزدنیا
admin بازدید : 123 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)




IBM Lenovo ThinkPad Edge 15
لپ تاپ آی بی ام لنوو تینکپد اج 15
لپ تاپ IBM Lenovo ThinkPad Edge 15 بزرگترین نوت بوک در سری Edge این کمپانی می باشد چرا که همگی اعضای این سری، لپ تاپ های 13 و 14 اینچی هستند. لپ تاپ های سری Edge کمپانی IBM بیشتر به دلیل ظاهر استایلیش و زیبایی که دارند مشهور هستند و مشخصه ی آن ها نیز صفحه کلید خاص آن ها با کلیدهای جزیره ای و مجزا است. بیشتر خصوصیات ظاهری Edge 15 با Edge 13 و Edge 14 مشابه می باشد و گویی این مدل؛ بزرگ شده ی آن دو است. از ویژگی های این لپ تاپ می توان به پردازنده ی 2.13GHz Corei3 330M، نمایشگر 15.6 اینچی 1366X768 پیکسلی WXGA براق، گرافیک آن بورد Intel GMA HD، 2GB حافظه ی رم DDR3 و هارد دیسک 500GB اشاره کرد. این لپ تاپ از نوع کاربری Small Business یا بیزینسی کوچک می باشد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.8 کیلوگرم
پردازنده: Intel 330M Core i3 2.26 GHz - Cache 3 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 2 GB DDR3
هارد دیسک: 500 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Intel HD Graphics - MB UpTo 1740 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - Finger Print - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS


نام ها ديگر : IBM ThinkPad Edge15

نقد و بررسی IBM Lenovo ThinkPad Edge 15 ساخت بدنه
همانطور که گفتیم Edge 15 لپ تاپی از نوع بیزینسی کوچک و مختص مشاغل است. ظاهر این لپ تاپ و احساسی که به شما انتقال می دهد اصلا مثل لپ تاپ های دیگر سری ThinkPad نمی باشد. در کل بسیار زیباتر و استایلیش تر از مدل های دیگر ThinkPad است. بر قسمت درب لپ تاپ لوگوی ThinkPad درج شده است که به هنگام روشن بودن دستگاه به زیبایی با LED سفید می درخشد و همچنین نقطه ی بالای حرف i آن با LED به رنگ قرمز روشن می شود. نکته ی جالب این است که به جز این تقریبا دیگر هیچ نشانگر LED دیگری مثل LED روشن بودن وایرلس یا فعالیت هارد دیسک و پردازنده وجود ندارد. به جز قسمت بیرونی که بسیار زیبااست. از دیدن درون دستگاه و قسمت صفحه کلید و اطراف آن واقعا شگفت زده شدیم، واقعا زیباست! البته زیبایی آن از سادگی اش نشات می گیرد که دارای طراحی کاملا مستطیلی شکل می باشد. بیشتر توضیح بدهیم که ما با صفحه کلیدی با کلیدهای کاملا مجزا از هم و جزیره ای مواجه هستیم که نسبت به کل شاسی نسبتا کوچک ساخته شده است و بنابراین فضای بسیار زیادی هم برای استراحت مچ و هم در سمت راست، چپ و بالا و پایین آن وجود دارد. یادم می آید که در نقد و بررسی یکی از لپ تاپ ها نوشته بودیم که آن قدر فضای استراحت مچ بزرگ است که حتی طراحان می توانستند یک جای فنجان هم برای آن طراحی کنند! وضعیت برای Edge 15 نیز به همین صورت است و البته طراحان فرصت بسیار مناسبی را برای در نظر گرفتن صفحه کلید عددی در قسمت سمت راست از دست داده اند. اندازه ی کلیدها به همین دلیل متوسط و تا حدودی کوچک است. تقریبا همه ی کلیدها طراحی قوسی شکل دارند و به شکل مربع و یا مستطیل کامل ساخته نشده اند و یک Joy Stick نیز در قسمت پایین صفحه کلید و در کنار کلیدهای G و H مشاهده می شود که در حقیقت همان کار ماوس را انجام می دهد. کلیدهای جهت دار (Arrow Keys) هم که معمولا برای بازی ساخته شده اند تا حدودی کوچک هستند و ما را به یاد کلیدهای نت بوک ها می اندازند. ولی در کل صفحه کلیدی بسیار راحت برای تایپ کردن می باشد.





IBM Lenovo IdeaPad Y650
لپ تاپ آی بی ام لنوو ایدیاپد وای650

لپ تاپ Idea Pad Y650 نوت بوک مولتی مدیا دیگری از Lenovo می باشد که از نمایشگر زیبای 16 اینچی بهره می برد. این نوت بوک دارای خروجی HDMI، یک تاچ پد بسیار بزرگ با کنترل های مولتی تاچ و قدرت و ظرفیت کافی برای انجام وظیفه به عنوان PC اصلی خانواده ی شما می باشد. با بدنه ای باریک (بسیار شبیه به MacBook) و قیمت مناسب این نوت بوک در برابر رقبا چگونه ظاهر خواهد شد؟ در ادامه درباره ی آن بیشتر توضیح خواهیم داد. در مقایسه با مدل های Idea Pad پیشین، Y650 از ظاهر نوینی برخوردار است. نوت بوک 16 اینچی Idea Pad Y650 یکی از سبک ترین و باریک ترین نوت بوک ها در کلاس خود می باشد. در حقیقت Y650 نسبت به مدل پیشین 15 اینچی Y530 بسیار سبک تر می باشد. (چیزی در حدود 360gr). ساخت آن ترکیبی از فلز، پلاستیک محکم و حتی فیبر کربن می باشد تا Y650 به یکی از سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ ها تبدیل شود. بدنه ی خارجی به رنگ مشکی مات آن کاملا درجه یک به نظر می رسد. وقتی آن را باز می کنید با درونی به رنگ سفید براق مواجه می شوید که کاملا دور صفحه کلید را گرفته است. قسمت استراحت مچ بسیار بزرگ است و با خمش بسیار جزئی که تحت فشار پیدا می کند دست بسیار راحت بر روی آن قرار می گیرد. در حقیقت طراحی بسیار عالی می باشد و می توان گفت که با MacBook ی ارزان قیمت مواجه هستیم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع صفحه بزرگ - وزن 2.6 کیلوگرم
پردازنده: Intel P8700 Core 2 Duo 2.53 GHz - Cache 3 MB - BUS 1066 MHz
حافظه: 4 GB DDR3
هارد دیسک: 320 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Intel GMA 4500 MHD 128 MB UpTo 1690 MB
صفحه نمایش: 16.4" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - Microsoft Windows Vista



نقد و بررسی IBM Lenovo IdeaPad Y650 لپ تاپ Idea Pad Y650 نوت بوک مولتی مدیا دیگری از Lenovo می باشد که از نمایشگر زیبای 16 اینچی بهره می برد. این نوت بوک دارای خروجی HDMI، یک تاچ پد بسیار بزرگ با کنترل های مولتی تاچ و قدرت و ظرفیت کافی برای انجام وظیفه به عنوان PC اصلی خانواده ی شما می باشد. با بدنه ای باریک (بسیار شبیه به MacBook) و قیمت مناسب این نوت بوک در برابر رقبا چگونه ظاهر خواهد شد؟ در ادامه درباره ی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی و ساخت
در مقایسه با مدل های Idea Pad پیشین، Y650 از ظاهر نوینی برخوردار است. نوت بوک 16 اینچی Idea Pad Y650 یکی از سبک ترین و باریک ترین نوت بوک ها در کلاس خود می باشد. در حقیقت Y650 نسبت به مدل پیشین 15 اینچی Y530 بسیار سبک تر می باشد. (چیزی در حدود 360gr). ساخت آن ترکیبی از فلز، پلاستیک محکم و حتی فیبر کربن می باشد تا Y650 به یکی از سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ ها تبدیل شود. بدنه ی خارجی به رنگ مشکی مات آن کاملا درجه یک به نظر می رسد. وقتی آن را باز می کنید با درونی به رنگ سفید براق مواجه می شوید که کاملا دور صفحه کلید را گرفته است. قسمت استراحت مچ بسیار بزرگ است و با خمش بسیار جزئی که تحت فشار پیدا می کند دست بسیار راحت بر روی آن قرار می گیرد. در حقیقت طراحی بسیار عالی می باشد و می توان گفت که با MacBook ی ارزان قیمت مواجه هستیم.

کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد و به عنوان یک لپ تاپ مولتی مدیا از نظر جنس بدنه کاملا سخت می باشد. در هنگام بسته بودن Y650 همانند مدل بیزینسی Think Pad کاملا مستحکم می باشد. تحت فشار خمش بسیار کمی پیدا می کند. اگر به طور دقیق تر به درب بنگریم متوجه می شویم که دارای الگویی لانه زنبوری می باشد که حمل و نقل آن را در هنگام در دست گرفتن ساده تر می سازد. این بدنه ی فلزی-پلاستیکی مستحکم به خوبی در برابر جابجایی و بعضی نا ملایمات در برخوردهای روزانه دوام می آورد. تنها مکانی که نقطه ی ضعف در آن مشاهده می شود صفحه کلید است که در هنگام تایپ کردن با فشار زیاد کمی دچار خمش می گردد.

در قسمت زیر دستگاه باتری مشاهده می شود و نیز صفحه ی دسترسی که با از جای در آوردن آن می توان به RAM، Hard Drive و دیگر قطعات دسترسی پیدا کرد. در حقیقت صفحه ی دسترسی همه ی قسمت زیرین لپ تاپ می باشد. از یک نقطه نظر تقریبا دسترسی به همه ی Mother board برای تعویض قطعات آسان می باشد؛ ولی برای این کار باید حدود 20 پیچ را باز کنید.

IBM Lenovo G550-20023






IBM Lenovo G550-20023
لپ تاپ آی بی ام لنوو جی 550-20023
نوت بوک Lenovo G550-20023 دارای ظاهری ساده و در عین حال زیبا و کمی فانتزی می باشد. این نوت بوک برای دانشجویان و افرای که دارای بودجه ای نسبتا محدود هستند و در عین حال به دنبال نوت بوکی هستند که از لحاظ امکانات و قیمت مقرون به صرفه بوده و خوش دست و زیبا نیز باشد IBM Lenovo G550-20023 همان نوت بوکی است که می تواند خواسته ی آن ها را برآورده سازد. شاید بتوان امکانات ارایه شده بر روی آن را هم ارز قیمت آن در نظر گرفت. پردازنده Core2 Duo آن توانایی این را دارد که نیازهای یک کاربر را که انتظارات زیادی از نوت بوک خود برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین ندارد برآورده سازد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.7 کیلوگرم
پردازنده: Intel T6600 Core 2 Duo 2.2 GHz - Cache 2 MB - BUS 800 MHz
حافظه: 3 GB DDR3
هارد دیسک: 320 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT 210M 256 MB UpTo 1790 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS


نام ها ديگر : IBM G550-20023

:: نقد و بررسی IBM Lenovo G550-20023
نوت بوک Lenovo G550-20023 دارای ظاهری ساده و در عین حال زیبا و کمی فانتزی می باشد. این نوت بوک برای دانشجویان و افرای که دارای بودجه ای نسبتا محدود هستند و در عین حال به دنبال نوت بوکی هستند که از لحاظ امکانات و قیمت مقرون به صرفه بوده و خوش دست و زیبا نیز باشد IBM Lenovo G550-20023 همان نوت بوکی است که می تواند خواسته ی آن ها را برآورده سازد. شاید بتوان امکانات ارایه شده بر روی آن را هم ارز قیمت آن در نظر گرفت. پردازنده Core2 Duo آن توانایی این را دارد که نیازهای یک کاربر را که انتظارات زیادی از نوت بوک خود برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین ندارد برآورده سازد.
در هنگام نوشتن نقد و بررسی این لپ تاپ اولین نکته ی مثبتی که در ظاهر آن توجه من را به خود جلب کرد برطرف کردن مشکلی بود که در بسیاری از لپ تاپ ها با آن مواجه هستیم. معمولا خروجی تهویه ی درونی لپ تاپ ها در زیر و کف آن قرار دارد و در هنگامی که آن را بر روی سطوح مختلف قرار می دهیم با مشکل گرما مواجه می شویم. مثلا اگر اغلب لپ تاپ ها که مجرای تهویه هوای آن ها در کف آن ها طراحی شده را بر روی سطوحی نرم مانند تشک و... قرار دهیم راه تهویه هوا بسته می شود و از کف بسیار داغ می شود. این گرم شدن زیاد گاهی اوقات باعث از بین رفتن قطعات لپ تاپ نیز شده است. نکته ی مثبتی که در لپ تاپ IBM Lenovo G550-20023 وجود دارد این است که خروجی فن آن (مجرای تهویه هوا) در کناره ی آن قرار دارد، بنابراین هیچ گاه مجرای تهویه هوای آن بسته نشده و دچار خفگی و یا گرم شدن زیاد سطح زیرین لپ تاپ نمی شود. ظاهر این لپ تاپ دوست داشتنی و ساده می باشد، به طوری که با دیدن کناره های آن و پورت های مختلف دچار سردرگمی نمی شویم. دارای 3 خروجی USB، یکی در سمت راست و دو تا در قسمت چپ، خروجی مانیتور، پورت LAN Cable، ورودی شارژر و... و فقط همین. البته در قسمت جلوی آن نیز پورت های میکروفون و هدست دیده می شوند. همچنین دارای کارت خوان و DVD درایو نیز می باشد.
درب آن را که باز می کنیم با نمایشگر WXGA آن مواجه می شویم که یکی از بهترین نسبت ها برای نمایشگر می باشد و عمدتا برای نمایشگر هایی با این اندازه یعنی حدود 15 اینچ به استفاده می شود. اندازه ی این نمایشگر 15.6 اینچ می باشد. معمولا لپ تاپ هایی در این اندازه کمی سنگین وزن هستند. درحالی که G550-20023 فقط 2.5 کیلوگرم وزن دارد. صفحه ی کلید خوبی دارد و دکمه ها دارای فاصله ی مناسبی از هم هستند. شاید کمی فرو رفته به نظر برسند ولی یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود از نظر راحتی می باشد. این صفحه ی کلید بسیار کامل است بطوری که دارای دو سری دکمه ی اعداد می باشد. یک سری ردیفی در بالا و دیگری در قسمت سمت راست، همانند صفحه ی کلید بیشتر کامپیوترهای خانگی. ماوس پد آن نیز بزرگ و راحت طراحی شده است





IBM Lenovo G550-346-B
لپ تاپ آی بی ام لنوو جی 550-346
نوت بوک Lenovo G550-346 دارای ظاهری ساده و در عین حال زیبا و کمی فانتزی می باشد. این نوت بوک برای دانشجویان و افرای که دارای بودجه ای نسبتا محدود هستند و در عین حال به دنبال نوت بوکی هستند که از لحاظ امکانات و قیمت مقرون به صرفه بوده و خوش دست و زیبا نیز باشد IBM Lenovo G550-346 همان نوت بوکی است که می تواند خواسته ی آن ها را برآورده سازد. شاید بتوان امکانات ارایه شده بر روی آن را هم ارز قیمت آن در نظر گرفت. پردازنده Dual Core آن توانایی این را دارد که نیازهای یک کاربر را که انتظارات زیادی از نوت بوک خود برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین ندارد برآورده سازد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.7 کیلوگرم
پردازنده: Intel T4400 Dual Core 2.2 GHz - Cache 2 MB - BUS 800 MHz
حافظه: 3 GB DDR3
هارد دیسک: 320 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Intel GMA 4500 MHD 128 MB UpTo 1500 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS


نام ها ديگر : IBM G550-346

:: نقد و بررسی IBM Lenovo G550-346-B
نوت بوک Lenovo G550-346 دارای ظاهری ساده و در عین حال زیبا و کمی فانتزی می باشد. این نوت بوک برای دانشجویان و افرای که دارای بودجه ای نسبتا محدود هستند و در عین حال به دنبال نوت بوکی هستند که از لحاظ امکانات و قیمت مقرون به صرفه بوده و خوش دست و زیبا نیز باشد IBM Lenovo G550-346 همان نوت بوکی است که می تواند خواسته ی آن ها را برآورده سازد. شاید بتوان امکانات ارایه شده بر روی آن را هم ارز قیمت آن در نظر گرفت. پردازنده Dual Core آن توانایی این را دارد که نیازهای یک کاربر را که انتظارات زیادی از نوت بوک خود برای اجرای برنامه های نسبتا سنگین ندارد برآورده سازد.
در هنگام نوشتن نقد و بررسی این لپ تاپ اولین نکته ی مثبتی که در ظاهر آن توجه من را به خود جلب کرد برطرف کردن مشکلی بود که در بسیاری از لپ تاپ ها با آن مواجه هستیم. معمولا خروجی تهویه ی درونی لپ تاپ ها در زیر و کف آن قرار دارد و در هنگامی که آن را بر روی سطوح مختلف قرار می دهیم با مشکل گرما مواجه می شویم. مثلا اگر اغلب لپ تاپ ها که مجرای تهویه هوای آن ها در کف آن ها طراحی شده را بر روی سطوحی نرم مانند تشک و... قرار دهیم راه تهویه هوا بسته می شود و از کف بسیار داغ می شود. این گرم شدن زیاد گاهی اوقات باعث از بین رفتن قطعات لپ تاپ نیز شده است. نکته ی مثبتی که در لپ تاپ IBM Lenovo G550-346 وجود دارد این است که خروجی فن آن (مجرای تهویه هوا) در کناره ی آن قرار دارد، بنابراین هیچ گاه مجرای تهویه هوای آن بسته نشده و دچار خفگی و یا گرم شدن زیاد سطح زیرین لپ تاپ نمی شود. ظاهر این لپ تاپ دوست داشتنی و ساده می باشد، به طوری که با دیدن کناره های آن و پورت های مختلف دچار سردرگمی نمی شویم. دارای 3 خروجی USB، یکی در سمت راست و دو تا در قسمت چپ، خروجی مانیتور، پورت LAN Cable، ورودی شارژر و... و فقط همین. البته در قسمت جلوی آن نیز پورت های میکروفون و هدست دیده می شوند. همچنین دارای کارت خوان و DVD درایو نیز می باشد.
درب آن را که باز می کنیم با نمایشگر WXGA آن مواجه می شویم که یکی از بهترین نسبت ها برای نمایشگر می باشد و عمدتا برای نمایشگر هایی با این اندازه یعنی حدود 15 اینچ به استفاده می شود. اندازه ی این نمایشگر 15.6 اینچ می باشد. معمولا لپ تاپ هایی در این اندازه کمی سنگین وزن هستند. درحالی که G550-20023 فقط 2.5 کیلوگرم وزن دارد. صفحه ی کلید خوبی دارد و دکمه ها دارای فاصله ی مناسبی از هم هستند. شاید کمی فرو رفته به نظر برسند ولی یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود از نظر راحتی می باشد. این صفحه ی کلید بسیار کامل است بطوری که دارای دو سری دکمه ی اعداد می باشد. یک سری ردیفی در بالا و دیگری در قسمت سمت راست، همانند صفحه ی کلید بیشتر کامپیوترهای خانگی. ماوس پد آن نیز بزرگ و راحت طراحی شده است




IBM Lenovo 3000 N500-65G

لپ تاپ آی بی ام لنوو ان 500-65 جی


یکی از مواردی که همیشه مصرف کنندگان در نوت بوک های IBM نمی پسندیدند، ظاهر خشک و مکعبی شکل این نوت بوک ها بود که شرکت IBM با ارائه این مدل و چند مدل جدید دیگر اثبات کرد که علاوه بر خوش ساخت بودن و کیفیت بالای مدل های IBM، ظاهر آنها نیز برای طراحان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. IBM 3000 N500 به عنوان یک نوت بوک 15.4 اینچی، مناسب کاربرانی طراحی شده که به مسایل اقتصادی نیز اهمیت می دهند. اگر به دنبال یک نوت بوک کارآمد هستید که در عین حال، مقرون به صرفه هم باشد، این نوت بوک می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.7 کیلوگرم
پردازنده: Intel T5800 Core 2 Duo 2.0 GHz - Cache 2 MB - BUS 800 MHz
حافظه: 2 GB DDR2
هارد دیسک: 250 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Intel GMA 4500 MHD 128 MB UpTo 1500 MB
صفحه نمایش: 15.4" - Bright LCD
امکانات: DVD-RW - مودم داخلی - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS



:: نقد و بررسی IBM Lenovo 3000 N500-65G
نوت بوک IBM مدل 3000 N500 یکی از مدل های موفق این شرکت است که در این جا به معرفی آن می پردازیم. این نوت بوک از مدلهای جدید شرکت موفق IBM است که همواره به ارائه مدلهای خوش ساخت و با کیفیت فوق العاده معروف بوده است.
یکی از مواردی که همیشه مصرف کنندگان در نوت بوک های IBM نمی پسندیدند، ظاهر خشک و مکعبی شکل این نوت بوک ها بود که شرکت IBM با ارائه این مدل و چند مدل جدید دیگر اثبات کرد که علاوه بر خوش ساخت بودن و کیفیت بالای مدل های IBM، ظاهر آنها نیز برای طراحان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
IBM 3000 N500 به عنوان یک نوت بوک 15.4 اینچی، مناسب کاربرانی طراحی شده که به مسایل اقتصادی نیز اهمیت می دهند. اگر به دنبال یک نوت بوک کارآمد هستید که در عین حال، مقرون به صرفه هم باشد، این نوت بوک می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.
پردازنده این نوت بوک در مقایسه با قیمت دستگاه، از عملکرد کاملاً قابل قبولی برخوردار بوده و مطمئناً پاسخ گوی بیشتر نیازهای کاربری می باشد. این نوت بوک می تواند حداکثر با رم 4 گیگابایتی کار کند و هارد دیسک 320 گیگابایتی آن هم به اندازه کافی فضا در اختیار کاربران برای نگاهداشتن انواع فایل ها قرار خواهد داد و قابلیت نصب ویندوز XP و Vista را نیز دارد.

طراحی و ساخت :
از جمله پیشرفتهایی که در نوت بوک IBM 3000 N500 نسبت مدل های پیشین آن به چشم می خورد، ظاهر به مراتب زیباتر، وزن کمتر و ضخامت باریکتر این مدل است که آن را به یک لپ تاپ دوست داشتنی و کاملا خوش ساخت و با کیفیت تبدیل کرده است. این نوت بوک به رنگ مشکی-نقره ای (پشت: نقره ای – داخل: مشکی) تولید شده است و رنگ بکار رفته در این مدل از جنس بسیار مرغوبی بوده و هنگام کار کردن با آن احساس خوبی خواهید داشت.

صفحه نمایش :
در این نوت بوک یک نمایش گر 15.4 اینچی وایداسکرین WXGA با رزولوشن 800 × 1280 پیکسلی براق (Glossy VibrantView) با کیفیت ارایه شده است.
این نمایش گر کیفیت نمایشی خوبی را نشان داده و زاویه دید خوبی دارد. زاویه دید افقی و نمای رو به روی آن نیز بسیار عالی است، کیفیت زاویه ی عمودی این نمایش گر نیز در حد مناسبی می باشد.

پورت ها و اتصالات :
در قسمت جلوی نوت بوک می توانید کلید شبکه بی سیم (WiFi on/off)، مبدل هدفون، میکروفون و کارت خوان چندرسانه ای را ببینید.
در قسمت چپ نوت بوک، دو عدد پورت USB، شیار مخصوص ExpressCard و پورت Firewire، خروجیVGA، پورتEthernet و شیار قفل امنیتی قرار دارد.
در سمت راست دستگاه نیز دو عدد پورت USBدیگر، ورودی مودم، درایو اپتیکال و ورودی شارژر قرار گرفته است.
در قسمت پشت نوت بوک نیز می توانید باتری را ببینید.



IBM Lenovo 3000 N500-6QG

لپ تاپ آی بی ام لنوو 3000 ان 500-6 کیو جی


یکی از مواردی که همیشه مصرف کنندگان در نوت بوک های IBM نمی پسندیدند، ظاهر خشک و مکعبی شکل این نوت بوک ها بود که شرکت IBM با ارائه این مدل و چند مدل جدید دیگر اثبات کرد که علاوه بر خوش ساخت بودن و کیفیت بالای مدل های IBM، ظاهر آنها نیز برای طراحان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. IBM 3000 N500 به عنوان یک نوت بوک 15.4 اینچی، مناسب کاربرانی طراحی شده که به مسایل اقتصادی نیز اهمیت می دهند. اگر به دنبال یک نوت بوک کارآمد هستید که در عین حال، مقرون به صرفه هم باشد، این نوت بوک می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.7 کیلوگرم
پردازنده: Intel T5800 Core 2 Duo 2.0 GHz - Cache 2 MB - BUS 800 MHz
حافظه: 2 GB DDR2
هارد دیسک: 320 GB 5400 RPM
کارت گرافیک: Nvidia Geforce 9300 512 MB UpTo 1790 MB
صفحه نمایش: 15.4" - Bright LCD
امکانات: DVD-RW - مودم داخلی - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS


نام ها ديگر : IBM N500-6QG
:: نقد و بررسی IBM Lenovo 3000 N500-6QG
نوت بوک IBM مدل 3000 N500 یکی از مدل های موفق این شرکت است که در این جا به معرفی آن می پردازیم. این نوت بوک از مدلهای جدید شرکت موفق IBM است که همواره به ارائه مدلهای خوش ساخت و با کیفیت فوق العاده معروف بوده است.
یکی از مواردی که همیشه مصرف کنندگان در نوت بوک های IBM نمی پسندیدند، ظاهر خشک و مکعبی شکل این نوت بوک ها بود که شرکت IBM با ارائه این مدل و چند مدل جدید دیگر اثبات کرد که علاوه بر خوش ساخت بودن و کیفیت بالای مدل های IBM، ظاهر آنها نیز برای طراحان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
IBM 3000 N500 به عنوان یک نوت بوک 15.4 اینچی، مناسب کاربرانی طراحی شده که به مسایل اقتصادی نیز اهمیت می دهند. اگر به دنبال یک نوت بوک کارآمد هستید که در عین حال، مقرون به صرفه هم باشد، این نوت بوک می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.
پردازنده این نوت بوک در مقایسه با قیمت دستگاه، از عملکرد کاملاً قابل قبولی برخوردار بوده و مطمئناً پاسخ گوی بیشتر نیازهای کاربری می باشد. این نوت بوک می تواند حداکثر با رم 4 گیگابایتی کار کند و هارد دیسک 320 گیگابایتی آن هم به اندازه کافی فضا در اختیار کاربران برای نگاهداشتن انواع فایل ها قرار خواهد داد و قابلیت نصب ویندوز XP و Vista را نیز دارد.

طراحی و ساخت :
از جمله پیشرفتهایی که در نوت بوک IBM 3000 N500 نسبت مدل های پیشین آن به چشم می خورد، ظاهر به مراتب زیباتر، وزن کمتر و ضخامت باریکتر این مدل است که آن را به یک لپ تاپ دوست داشتنی و کاملا خوش ساخت و با کیفیت تبدیل کرده است. این نوت بوک به رنگ مشکی-نقره ای (پشت: نقره ای – داخل: مشکی) تولید شده است و رنگ بکار رفته در این مدل از جنس بسیار مرغوبی بوده و هنگام کار کردن با آن احساس خوبی خواهید داشت.

صفحه نمایش :
در این نوت بوک یک نمایش گر 15.4 اینچی وایداسکرین WXGA با رزولوشن 800 × 1280 پیکسلی براق (Glossy VibrantView) با کیفیت ارایه شده است.
این نمایش گر کیفیت نمایشی خوبی را نشان داده و زاویه دید خوبی دارد. زاویه دید افقی و نمای رو به روی آن نیز بسیار عالی است، کیفیت زاویه ی عمودی این نمایش گر نیز در حد مناسبی می باشد.

پورت ها و اتصالات :
در قسمت جلوی نوت بوک می توانید کلید شبکه بی سیم (WiFi on/off)، مبدل هدفون، میکروفون و کارت خوان چندرسانه ای را ببینید.
در قسمت چپ نوت بوک، دو عدد پورت USB، شیار مخصوص ExpressCard و پورت Firewire، خروجیVGA، پورتEthernet و شیار قفل امنیتی قرار دارد.
در سمت راست دستگاه نیز دو عدد پورت USBدیگر، ورودی مودم، درایو اپتیکال و ورودی شارژر قرار گرفته است.
در قسمت پشت نوت بوک نیز می توانید باتری را ببینید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی زمانی مدیراین وب میباشم.تمامی اطلاعات وجوددرسایت نظرات وعقیده های شخصی ودانسته هاوتحقیقات این شخص میباشد.اگرسوالی درزمینه ی کامپیوتروموبایل داریدایمیل من راAddکنید.امیدوارم ازاطلاعات درسایت ونظراتم خوشتون بیاد.موفق باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماکدام یک ازمارک های زیررادرزمینه ی لب تاب میپسندید؟
    به نظرشماکدام انتی ویروس برتراست؟
    شماکدام یک ازماک های زیررادرزمینه ی موبایل قبول دارید؟
    شماازکدام سیستم عامل درکامپیوترخوداستفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 11,750
  • کدهای اختصاصی
    اطلاعات درباره ی گوشی htc اطلاعات درباره ی گوشی samsung اطلاعات درباره ی لب تاپ dell,hp,sony,apple,msi,acer,asus,fujitsu,toshiba اطلاعات درباره ی ایپدوتبلت اطلاعات درباره ی تمامی فناوری های روزدنیا